موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

کلان داده پویان نوین

زمینه تخصصی:​

پلتفرم ذخیره سازی، پردازش و تحلیل کلان داده

محل شرکت:

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

زیرساخت های پژوهش:

اینترنت پرسرعت- پایگاه های اطلاعاتی- سرور پردازشی و ذخیره سازی

شرکت کلان داده پویان نوین با نام تجاری آناکاو، دارای تیمی جوان و متخصص از دانش‌آموختگان بهترین دانشگاه‌های ایران و دنیاست. این تیم جوان پس از پشت سر گذاشتن چالش‌های فراوان موفق به طراحی و آماده‌سازی دریاچه داده آناکاو شد. این محصول می‌تواند به مدیران بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و سازمان‌ها در مدیریت کلان داده‌ها از ذخیره سازی بهینه انواع داده تا رسیدن به تجزیه و تحلیل‌های مدیریتی متناسب با همان بنگاه یا سازمان کمک کند. به نحوی که مدیران پس از مشاهده حقایقی که کلان‌داده‌ها از لایه‌های مختلف کسب و کار آن‌ها بیان می‌کنند می‌توانند تصمیمات استراتژیک بهتری در راستای اهداف خود اتخاذ کنند.

طرح‌های پژوهشی

طراحی، نصب، راه اندازی و پشتیبانی از سامانه‌های پردازش و مدیریت داده‌های حجیم و داشبوردهای 360 درجه مدیریت داده‌

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

3 نفر- علوم داده و هوش مصنوعی

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

پرسشگر- منظم و دقیق- مسئولیت پذیر و متعهد- خلاق- دارای روحیه کار تیمی- علاقه مند به یادگیری.

چکیده طرح

داده ها برای شرکت ها بسیار مهم هستند و می توانند در بسیاری از جنبه ها نقش محوری داشته باشند. یک دریاچه داده شامل دو بخش است: ذخیره سازی و پردازش.
ذخیره سازی داده های دریاچه نیاز به مخزن ذخیره سازی مقیاس پذیر، مقابله با خطا، رسیدگی به حجم عظیمی از داده ها با اشکال مختلف همچنین اندازه و سرعت مختلف دارد. پردازش داده های دریاچه داده نیاز به یک موتور پردازش دارد که می تواند بر روی داده ها در این مقیاس کلان موفقیت آمیز باشد.

نشانی

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان