موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

مهندسی ارتباطی پیام پرداز

زمینه تخصصی:​

تولید محصولات بومی و خدمات مشاوره در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و ارتباطات

محل شرکت:

اصفهان

زیرساخت های پژوهش:

اینترنت پرسرعت - پایگاه های داده SQL Server، MySql، ... سامانه ها و سرویس های اطلاعاتی (CRM,GITLab، پرتال مشتریان و...) سرورهای HP

شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌ پرداز در سال ۱۳۷۵ با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه امنیت اطلاعات و ارتباطات تأسیس گردید. هسته اصلی تشکیل‌دهنده شرکت، ترکیبی از زبده‌ترین پژوهشگران و کارشناسان رمزنگاری و امنیت اطلاعات بود که تا قبل از سال ۱۳۷۵ در قالب حوزه مخابرات امن جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان به فعالیت‌های تحقیقاتی اشتغال داشتند.

شرکت طی سنوات گذشته توانسته است با جذب برجسته‌ترین فارغ‌التحصیلان و نخبگان دانشگاهی و با افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی خود، نقش مؤثری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و ساخت محصولات انحصاری بازار امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) کشور ایفا کند.
درحال حاضر دامنه فعالیت شرکت پیام‌پرداز، کلیه حوزه‌های مشاوره، طراحی و اجرا را در برگرفته و از طرح‌های پژوهشی همچون طراحی و تحلیل الگوریتم‌های رمزنگاری تا پروژه‌های پیاده‌سازی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گسترش یافته است.

طرح‌های پژوهشی

تشخیص المان های رابط کاربری گرافیکی (GUI) در تصاویر دسکتاپ

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

1 الی 2 نفر کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته های مهندسی برق، کامپیوتر، فناوری اطلاعات یا علوم کامپیوتر با تخصص در حوزه پردازش تصویر و هوش مصنوعی

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

مهارت در حوزه های پردازش تصویر و هوش مصنوعی

چکیده طرح

هدف در این طرح این است که المان هامی مرسوم رابط کاربری گرافیکی مانند پنجره، منو و انواع کنترل ها مانند Button با استفاده از روشهای پردازش تصویر یا هوش مصنوعی از روی تصاویر دسکتاپ شناسایی شوند این کار باید به صورت Real Time و با توجه به محدودیت منابع سخت افزاری انجام پذیرد.

نشانی

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان