موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

ماد الکترونیک اسپادانا

زمینه تخصصی:​

اتوماسیون صنعتی

محل شرکت:

اصفهان- خ باهنر- چهار راه رباط- پلاک 402- طبقه سوم

زیرساخت های پژوهش:

اینترنت پر سرعت - قطعات الکترونیکی مورد نیاز- تمامی برنامه ها و سورسهای مورد نیاز جهت به روزرسانی و تغییرات سخت افزار شرکت - کتابخانه های نرم افزاری جهت پیشبرد اهداف شرکت

شرکت مادالکترونیک اسپادانا اصالتاً از یک گروه مهندسی تشکیل شد که در اواخر دهه 1380 مشغول به توسعه پکیج‌های اتوماسیون صنعتی بود.

توسعه در مادالکترونیک تا امروز در قالب سیستم‌های SCADA، دیتالاگر و مانیتورینگ صنعتی ادامه پیدا کرد؛ به گونه‌ای که همینک در بسیاری از پروژه‌های صنعتی و نیروگاهی مهم کشور از این سیستم‌ها استفاده می‌شود. مادالکترونیک در حال حاضر هم به عنوان طراح و ارائه‌دهنده و هم به عنوان مجری این سیستم‌ها در سطح کشور شناخته می‌شود.

مادالکترونیک، پشتوانه بیش از  دو دهه تلاش و پشتکار متخصصین خود را در اختیار دارد؛ و به واسطه همین پشتوانه در فضای صنعتی کشور خود را به عنوان یک برند و جایگاه در توسعه نرم‌افزاری و پیاده‌سازی راهکارهای صنعتی سخت‌افزاری-نرم‌افزاری یکپارچه مطرح نموده است. محصولات تولیدی انحصاری، پروژه‌های متعدد در صنایع مادر و تجربه وسیع در این حوزه، گواه این موضوع است.

اما به عنوان یک شرکت پیشگام در حوزه اتوماسیون صنعتی و الکترونیک، همواره طراحی و ساخت سخت‌افزار و نرم‌افزارهای پیشرو در این حوزه، یک مسیر روشن برای ما بوده است.

 

طرح‌های پژوهشی

طراحی کارت شبکه با قابلیت ارتباط اترنت

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

1 برنامه نویس میکروکنترلر

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

کار گروهی – برنامه نویسی میکرو کنترلرهای ارم و ای وی ار

چکیده طرح

این کارت به صورت موازی با کارتهای شرکت قرار میگیرد و اطلاعات تمامی ماژولهای ورودی و خروجی را به صورت کامل و بدون وقفه به سیستم کامپیوتر و و رودی نرم افزار اسکادای شرکت ارسال میکند. این طرح توسط برنامه نویسی STM32 و با استفاده از نرم افزارهای مربوطه انجام میشود. کارت مورد نظر باید دارای دو پورت جداگانه با ای پی مجزا باشد.

خدمات ویژه قابل ارائه به محقق

فضای کار – بیمه تامین اجتماعی- حق الزحمه- بیمه تکمیلی- اموزش

نشانی

اصفهان- خ باهنر- چهار راه رباط- پلاک 402- طبقه سوم