موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

سفیر طب ایرانیان

زمینه تخصصی:​

تجهیزات پزشکی با تکنولوژی بالا

محل شرکت:

اصفهان، خ سهروردی، نبش کوچه 3، ساختمان پردیس ، واحد 13

زیرساخت های پژوهش:

دارای اینترنت سرعت بالا، دو عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دسترسی به امکانات پژوهشی دانشکده مهندسی مکانیک و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان, دارای تیم توانمند در زمینه پیاده سازی انقلاب صنعتی چهارم در صنعت پزشکی، عضو علم پارک و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

در بحبوبه ی آغاز بحران ویروس کرونا در اسفند ماه 1398 و در حاشیه جلسات همفکری برای حل این بحران، آشنایی جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه های صنعتی و علوم پزشکی اصفهان کلید خورد. این آشنایی به منظور ورود به حوزه های پژوهشی میان رشته ای آغاز گردید و در ادامه، شرکت سفیر طب ایرانیان با تکیه بر تخصص این اعضا جهت حل مشکلات تولید داخلی در حوزه ی تجهیزات پزشکی در سال 1399 تاسیس شد.

اعضای هیات موسس شرکت، با تجربه ای بالغ بر 15 سال در انجام پروژه های پژوهشی و صنعتی در تجهیزات پزشکی، ژنتیک و بیوتکنولوژی در داخل و خارج از کشور، توانایی مشاوره دادن، طراحی و اجرای صفر تا صد پروژه های مرتبط با این حوزه ها را دارا می باشند. این شرکت توانایی راه اندازی خطوط تولید و اخذ تاییدیه های سازمان غذا و دارو و اتحادیه اروپا را دارد.

آرمان نهایی ما تبدیل شرکت سفیر طب ایرانیان به یک شرکت توانمند، پیشرو و دانش بنیان بوده و اختصاص عمده وقت و انرژی مان در حیطه تولید تجهیزات و کیت های مرتبط با حوزه علوم پزشکی خواهد بود. ایمان داریم که اتکا به توانمندی های داخلی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و پیشرفت مستمر و مستقل کشور است.

طرح‌های پژوهشی

طراحی و ساخت پمپ انسولین با دقت میکرولیتر بر ساعت

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

4 نفر نیرو با تخصص های مکانیک سیالات، طراحی جامدات، برق و الکترونیک و صنایع

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

دارای توانایی کار تیمی و مسلط به نرم افزارهای مربوط به تخصص خود

چکیده طرح

استفاده از پمپ انسولین در کشور چالش های بسیاری دارد که بزرگترین آن تمایل فعلی بیماران و پزشکان به استفاده از انسولین قلمی و نه پمپ آن هم نه به علل پزشکی بلکه به دلیل هزینه های سنگین و به سبب وارداتی بودن سیستم پمپ است که این پروژه به عنوان تنها پروژه فعال در کشور در این زمینه میتواند انقلابی در زمینه درمان دیابت در کشور ایجاد کند. در حال حاضر طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی در این مجموعه انجام شده است و جهت تکمیل و بهینه سازی پمپ برای تولید نیمه صنعتی نیاز به تعدادی محقق میباشد.
نمونه آزمایشگاهی این پمپ ساخته شده است و در این طرح میخواهیم نمونه نیمه صنعتی آن را بسازیم.

خدمات ویژه قابل ارائه به محقق

فضای اختصاصی کار

فرصت مطالعاتی

شرکت در کارگاه های تخصصی در زمینه تجهیزات پزشکی

کار با تیم تخصصی دانشگاهی

نشانی

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان