موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

سبک بتن پرتیکان

زمینه تخصصی:​

تولیدکننده انواع سنگ مهندسی

محل شرکت:

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

زیرساخت های پژوهش:

اینترنت پرسرعت، سی آر ام، حضور در کارخانه در محیط عملی

شرکت سبک بتن پرتیکان را ۵ جوان متخصص در اصفهان بنا نهادند. عشق و باور این جمع به نوین شدن صنعت سنگ های مصنوعی در کشور و تلاش آنها برای رفع معایبی که در سنگ های طبیعی و نیز قطعات پیش ساخته بتنی نامرغوب بود، باعث شد تا در سال ۱۳۹۱ پس از استقرار در شهرک علمی و تحقیقاتی و عضویت در انجمن سنگ ایران، مجموعه ای شکل بگیرد که هدف آن تولید محصولی زیبا، با کیفیت برتر از رقبای خارجی و تکنولوژی نوین باشد. این شرکت فلسفه وجودی خود را تولید سنگ های مصنوعی نفیس و نوین و با قیمتی بسیار مناسب و بدون معایب محصولات سنتی قرار داده است.

طرح‌های پژوهشی

تحقیق و توسعه ساخت دیوارپوش، سنگ نانووایت، بلوک اطراف قبر و توسعه برندینگ

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

نیروی متخصص در زمینه شیمی، نیروی متخصص در زمینه عمران، نیروی متخصص در زمینه مدیریت بازرگانی، نیروی متخصص در زمینه ساخت و تولید

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

دارای روحیه کار تیمی، خلاق، دارای پشتکار، متخصص، ایده پرداز

چکیده طرح

مجموعه صنایع تولیدی پرتیکان در چندین زمینه نیاز به تامین نیروی نخبه دارد که در ذیل به شرح آورده شده اند:
1. تولید درپوش دیوار:
آب باران از طریق روی دیوار براحتی جذب مصالح بنایی شده و علاوه بر نمای ظاهری ساختمان، تخریب تدریجی دیوار را نیز بهمراه دارد. برای جلوگیری از بروز این پدیده از درپوش یا قرنیز روی دیوار استفاده میکنند. عملکرد اصلی درپوش، جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل دیوار و هدایت آب باران به خارج است. از آنجایی که درپوش هی موجود در بازار هیچ کدام به تنهایی جوابگوی نیاز بازار از همه جهات نیتسند، صنایع تولیدی پرتیکان در صدد تولید محصولی با کیفیت، مقرون به صرفه و در عین حال با دوام است.
2. بلوک های قبر:
این محصول برای قرار گیری در حاشیه قبرها برای جلوگیری از انتشار بوی متوفی به اطراف نیاز است و در این زمینه نیازمند نیروی نخبه در ساخت محصولی کاربردی هستیم .
3. نانووایت:
این محصول سنگی مهندسی است که از خرده سنگ طبیعی ومواد افزودنی دیگر تولید می شود و به بازیافت ضایعات سنگ طبیعی هم کمک می کند. در حال حاضر نمونه های نیمه تجاری این محصول تولید شده است، برای ارتقا کیفیت و آنالیز این سنگ به نیروی نخبه در این زمینه نیاز است.
4. توسعه برندینگ:
در جهت توسعه برندینگ مجموعه به نیروی نخبه ای در زمینه مدیریت بازرگانی، دیجیتال مارکتینگ و .. نیاز است تا در همه جهات به بتواند در این راستا مفید باشد.

نشانی

اصفهان - بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ساختمان فن آفرینی ۲ - واحد شماره ۲۳۰