موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

تام کاوان سبا

زمینه تخصصی:​

طراحی و ساخت تجهیزات مکانیکی و ماشین آلات صنعتی

محل شرکت:

شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان

زیرساخت های پژوهش:

اینترنت پر سرعت، سیستم کامپیوتری قابل قبول، نرم افزارهای مدل سازی و شبیه سازی

شرکت تام کاوان سبا شرکتی است دانش بنیان، برخاسته از تفکری دانشگاهی-صنعتی و تاسیس آن حاصل سالها فعالیت موسسین شرکت در دانشگاه و صنعت است. محصولات مورد توجه این شرکت، بیشتر به واسطه مسئولیتهای اجتماعی دانشگاه در قبال جامعه انتخاب شده اند. این شرکت سعی دارد از طریق نوآوری و اختراع، پاسخهای کارا، روزآمد و زیست محیطی، به نیازهای جامعه بدهد. شرکت تام کاوان سبا با بهره گیری از دانش آموختگان بهترین دانشگاههای کشور عرضه محصولات خود را از سال ۱۳۹۹اغاز کرده است. زمینه اصلی اغلب محصولات این شرکت، مهندسی مکانیک و مکاترونیک است . عموم محصولات این شرکت نوآورانه و دارای گواهی ثبت اختراع می باشد.

طرح‌های پژوهشی

طراحی خودروی جاروب گندله، طراحی دستگاه مینی لودر

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

1 نیروی طراح مکانیکی و تحلیلگر مسائل به روش المان محدود- 1 نیروی مدلساز و نقشه کش فنی

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

مسلط به نرم افزارهای اینونتور و آباکوس- آشنا به مسائل و تجهیزات هیدرولیکی و نیوماتیکی

چکیده طرح

دستگاه مینی لودر جهت باربرداری و انجام کارهای صنعتی در مقیاسی کوچکتر از باربرداری ها توسط لودرهای موجود مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این دستگاه از ابتدا تا انتها، تحلیل المان محدود قسمت های مختلف دستگاه، مدل سازی آن در نرم افزارهای مدلسازی (اینونتور) و تهیه نقشه های فنی جهت ساخت بر عهده شرکت تام کاوان سبا می باشد.
دستگاه جاروب گندله نیز دقیقاً روندی مشابه با روند مذکور را طی خواهد کرد. این خودرو جهت جاروب کردن گندله در واحد تولید گندله فولاد مبارکه کاربرد خواهد داشت.

خدمات ویژه قابل ارائه به محقق

فضای اختصاصی و سیستم کامپیوتری مورد نیاز جهت انجام کار

نشانی

دانشگاه صنعتی اصفهان، جهاد دانشگاهی