موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

بین المللی افتخار مدیران خاورمیانه

زمینه تخصصی:​

مشاوره استراتژی و توسعه کسب و کار، مشاوره مدیریت و ساختار سازمانی، جذب نیرو، تیم سازی و آسیب شناسی منابع انسانی، عارضه‌یابی بازاریابی و فروش

محل شرکت:

اصفهان، بلور دانشگاه صنعتي، شهرک علمي و تحقيقاتي، ساختمان شيخ بهايي، طبقه اول، جنب کتابخانه، واحد 250

زیرساخت های پژوهش:

کارگذار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گواهینامه های شرکت، کارشناسان و مشاوران با تجربه، توانایی کوچینگ و منتورینگ، سایت اختصاصی شرکت، بستر موجود در واحد فناور، زمینه های موجود تحقیق و توسعه در شرکت، اینترنت پرسرعت، پایگاه های اطلاعاتی

شرکت فناور بین المللی افتخار مدیران خاورمیانه به عنوان کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مستقر در شهرک علمی‌‌ و تحقیقاتی اصفهان و دارای مجوز واحد فناوری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پروانه فنی مهندسی و پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صمت، مجوز مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و کسب گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، بعنوان مشاور رسمی ‌‌شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در توسعه نظام مدیریت، آماده ارایه خدمات ساختار مدیریتی به مدیران و صنایع کشور می‌باشد.

طرح‌های پژوهشی

نرم افزار فناورانه تحلیل شخصیت و شغل نیروی انسانی جهت توسعه و ارتقای عملکرد مدیریتی

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

روانشناسی در مقطع دکتری 5 نفر ، مهندسی صنایع در مقطع دکتری 5 نفر، مدیریت منابع انسانی در مقطع دکتری 5 نفر، مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر 5 نفر

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

با انگیزه، خلاقیت، توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات، پیگیر، منظم، قابلیت برنامه ریزی شخصی و کاری، با تجربه

چکیده طرح

“هر سازمان برای پیشبرد اهداف خود و دوام آوردن در یک محیط در حال تغییر، نیازمند نیروی انسانی با عملکرد شغلی بالا و سازگاری مطلوب می‌باشد. متناسب بود شغل با فرد از جمله مهمترین فاکتورهای تعیین کننده عملکرد شغلی و سازگاری کارکنان می‌باشد.
اهمیت این موضوع به گونه ای است که می‌توان تناسب شغلی در سازمان را به عنوان یک استراتژی موثر در حفظ منابع انسانی مطرح کرد که اگر مورد تایید و توجه قرار گیرد موجب ایجاد انگیزه شده و در نتیجه بهره‌وری و عملکرد شغلی فرد افزایش می‌یابد. در واقع هماهنگی شغل با شخصیت باعث افزایش رضایت‌مندی و خشنودی شغلی می‌شود و این امرموجب می‌شود میزان استئفا یا ترک شغل در نیروهای یک سازمان کاهش یابد.

برای ارزیابی و سنجش همه جانبه متقاضیان مشاغل مختلف و تعیین میزان تناسب شغلی بصورت زیر پس از دریافت اطلاعات رزومه منابع انسانی در فیلدهای اجباری مرحله اول نرم افزار، طی خواهد شد:
بررسی و تعیین فاکتورها و خصوصیات فردی است که در اجرای موفق و مؤثر وظیفه سهیم هستند و لازم است به طور جامع مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
این فاکتورها شامل:

• ویژگی‌های فردی

• دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های عمومی
• دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های تخصصی
همچنین تحلیل شغل عبارت است از عمل مطالعه، کشف و ثبت جنبه‌های مشخص و اساسی هر یک از مشاغل در سازمان، به منظور تعیین خلاصه وظایف و مسئولیت‌های شغل و شرایط انجام آن و همچنین دانش، مهارت و توانایی‌های لازم برای اجرای شغل. تحلیل شغل را می‌توان از دو منظر فرد محور و وظیفه محور قابل انجام است و در پژوه حاضر تحلیل شغل فرد محور با هدف مشخص کردن خصوصیات و ویژگی‌هایی که در اجرای وظیفه موثر هستند، مد نظر می‌باشد. این روش‌ها ریشه در روانشناسی علوم شناختی دارد و مشخص می‌کند یک فرد خبره، کار را چه طور انجام می‌دهد. به این ترتیب با انجام شایسته تحلیل شغل می‌توان به تعیین بهینه جنبه‌های فردی مرتبط با هر شغل پرداخت و بهترین تناسب را برای عملکرد مورد نظر مشخص کرد.
به این ترتیب با اجرایی و عملیاتی شدن مراحل بالا و تحلیل و جمع‌بندی اطلاعات بدست آمده از مراحل اجرای پروژه:
ویژگی‌های فردی و شخصیتی داوطلب هر شغل، در ابعاد گوناگون ارزیابی و تعیین می‌شود.
ویژگی‌ها، ضروریات و توانایی‌های مورد نیاز هر شغل مشخص می‌گردد.
و در نهایت میزان تناسب هر شخص با شغل مورد نظر، قابل سنجش و پیش بینی خواهد بود و در طراحی نرم افزاری که در بستر وب طراحی گردیده، جهت صدور گواهینامه با درج رتبه منابع انسانی مد نظر در سایت افتخار مدیران لحاظ می‌گردد.”

خدمات ویژه قابل ارائه به محقق

“امکان کسب تجربه در کنار مشاورین و منتورهای با تجربه شرکت، استفاده از بسترهای تحقیقاتی شهرک شامل اینترنت، کتابخانه، آزمایشگاه و … فرصت مطالعاتی، فضای اختصاصی، امکان پذیرفته شدن فرد به عنوان نیروی شرکت در پایان دوره
مشاهده لینک شرکت بین المللی افتخارمدیران به عنوان کارگزار ریاست جمهوری:
https://bizservices.ir/contractors/1426/3″

نشانی

اصفهان، بلور دانشگاه صنعتي، شهرک علمي و تحقيقاتي، ساختمان شيخ بهايي، طبقه اول، جنب کتابخانه، واحد 250