موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

آریان تجارت ماندگار اسپادانا

زمینه تخصصی:​

تجهیزات پزشکی

محل شرکت:

اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، ساختمان فن آفرینی2واحد236

زیرساخت های پژوهش:

اینترنت پر سرعت، پایگاه های اطلاعاتی و...

خط مشی ما در آریان تجارت ارائه ی خدمات و محصولات باکیفیت و منحصر به فردیست که به خوبی پاسخ گوی نیاز مصرف کنندگان باشد. از سال 94 تا کنون گروه آریان فعالیت های مختلفی در حیطه ی سلامت انجام داده و همواره در راستای توسعه ی این فعالیت ها به نحو احسن گام برداشته است. بهره گیری از دانش و استعداد دانش آموختگان برتر دانشگاهی و متخصصین کشور در مجموعه از جمله دلایل اصلی پیشرف ما در این مدت بوده است. از تولید تجهیزات پیشرفته ی ضدعفونی گرفته تا ارائه ی خدمات ویژه به جامعه ی پزشکی کشور همگی جزو سبد محصولات گروه آریان هستند. قرارگیری هسته ی مرکزی شرکت در پارک فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، موجب تعامل و هم افزایی گروه آریان با سایر شرکت های دانش بنیان و خلاق در این مجموعه شده است.

طرح‌های پژوهشی

سیستم مونیتورینگ علائم حیاتی بیمار از راه دور

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

1- مهندسی مکانیک کارشناسی و بالاتر 2 نفر 
2- مهندسی برق و الکترونیک کارشناسی و بالاتر 2نفر
3- مهندسی مکاترونیک کارشناسی و بالاتر 2 نفر
4-مهندسی پزشکی کارشناسی و بالاتر

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

  • مسلط به زبان انگلیسی،
  • خلاق، ایده‌ پرداز و مثبت اندیش،
  • منظم، دقیق، اهل کار تیمی و حل مسئله،
  • علاقمند به یادگیری و پیشرفت،
  • مسئولیت‌ پذیری بالا و متعهد به انجام صحیح وظایف،
  • آشنا به سیستم ها و شیوه های گزارش دهی به مدیریت ارشد،
  • دارای صداقت در رفتار و گفتار

چکیده طرح

پزشکی از راه دور در دنیای امروز نقش انکار ناپذیری دارد. از آنجاییکه ارتباط پزشک و بیمارمیتواند نقش بسیار مهمی در روند درمانی بیماران داشته باشد. در دنیای امروز مدل جدیدی از این ارتباط توسط فناوری ارتباط الکترونیکی به وجود آمده است. این شکل جدید ارتباطی میتواند به وسیله تسهیل دسترسی به خدمات و ارائه ارزان و سریع آن، صرف نظر از زمان و مکان نقش مهمی در ارتقاء نظام سلامت ایفا کند،تا بدین وسیله بتوان راه حل کمکی و سریع برای فرآیند خدمات درمانی تعریف و اجرا نمود.
با توجه به تاثیر تکنولوژی در بحث درمان خصوصا در ارتباط پزشک با بیمار، و آمار 60 میلیونی جست و جوهای اینترنتی و پزشکی و حجم گسترده ای از ارتباطات از راه دور فی ما بین پزشک و بیمار، می توان گفت تعریف سیستم های مونیتورینگ در زمینه پزشکی بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود.
پزشکی از راه دور کمک کرد تا شکاف عمیقی که سال ها بین پزشکان و بیماران وجود داشت، بهبود پیدا کند. با استفاده از پزشکی از راه دور نه تنها بیماران می توانند سلامت خود را بهتر بررسی کنند بلکه پزشکان نیز می توانند زمان بیشتری را به بررسی شرایط سلامت بیماران خود اختصاص دهند. 

با استفاده از ابزار های پزشکی از راه دور خدمت رسانی به مناطق دور افتاده و محروم ممکن خواهد شد همچنین با بهره گیری از سیستم مونیتورینگ مزبور و نیز استفاده از ابزارهای ویدئو کنفرانس و وب کنفرانس جهت ارتباط پزشک و بیمار می تواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه برای پزشک و بیمار شوند با این حال از این ابزارهای ارتباط الکترونیک تنها می توان به عنوان یک کمک کننده یا تسهیل کننده یاد کرد.”

خدمات ویژه قابل ارائه به محقق

  • فضای کار اختصاصی،
  • فرصت های مطالعاتی.

نشانی

اصفهان، بلوار دانشگاه صنعتی، شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، ساختمان فن آفرینی2واحد236