مرکز نوآوری تک مانو

زمینه تخصصی:​

ساخت تجهیزات شهر بازی

محل شرکت:

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

زیرساخت های پژوهش:

اینترنت پرسرعت

حضور پشتوانه قوی انسانی و مدیریتی که همراهی بسیار نزدیک منابع علمی و دانشگاهی را با خود همراه کرده فعالیت های شرکت را تکنولوژی محور نموده و روند رو به رشدی را برای آن متصور نموده است.

دانش نوین و دیدگاه جهانی مدیران آن از همان ابتدا تاکید زیاد بر ایجاد پیوندهای قوی بین صنعت و دانشگاه داشت. به همین دلیل کارخانه اصلی شرکت که تجهیزات عملیاتی در آن مستقر است در شهرک صنعتی مورچه خورت با فاصله 20 کیلومتری از شهر صنعتی اصفهان استقرار یافته و دفتر مدیریتی شرکت پلاسماتک در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مجاور با دانشگاه صنعتی اصفهان واقع شده است. این امر پیوند با صنایع بزرگ در شهرک های صنعتی و شهرک علمی تحقیقاتی و منابع آکادمیک در دانشگاه را تسهیل نموده است.

فعالیت ها

پلاسماتک همراه همیشگی و مورد اعتماد صنعتگران و دانش پژوهان در انجام عملیات نیتراسیون پلاسمایی، رسوب فیزیکی بخار (PVD)، فرایندهای نوین پاشش حرارتی شامل پلاسما اسپری و HVOF،کلدینگ، سنگ زنی و لپینگ و مشاوره در طراحی قطعات صنعتی و آزمون های متالورژیکی است. همچنین این شرکت به عنوان نماینده انحصاری شرکت corewire انگلستان، تولید کننده انواع سیم جوشهای سخت کاری فعالیت می نماید.

طرح‌های پژوهشی

توسعه محصول شبیه ساز ترن هوایی

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

یک نفر نیروی حسابدار ، یک نفر نیروی کارشناس صنایع فلزی ، یک نفر نیروی کارشناس برق

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

روحیه کار تیمی و انعطاف پذیر

چکیده طرح

دستگاه شبیه ساز ترن هوایی محصول دانش بنیان گروه صنعتی توفان می باشد که با هدف شبیه سازی حرکات انواع ترن های هوایی طراحی و تولید شده است. دو کاربر پس از نشستن درون کابین و نصب عینک های واقعیت مجازی بر روی چشم و بسته شدن گارد ها آماده یک سفر هیجان انگیز می شوند از قابلیت های ویژه چیتا ترن ،امکان چرخش 720 درجه می باشد که بیشترین هیجان یک ترن هوایی واقعی را به یک کاربر منتقل می کند. این تجهیز با ترکیب تکنولوژِی واقعیت مجازی و حرکات میکانیکی،مخاطب را وارد یک فضای سراسر هیجان و شگفتی می کند که البته طراحی ایمن در کنار رعایت اصول ارگونومی این تجربه را فوق العاده تر می کند. در حال حاضر باتوجه به نیاز مشتری ، تنوع پذیری محصول و با توجه به تاریخ انقضا داشتن طرح این شرکت تصمیم به توسعه محصول خود گرفته است

خدمات ویژه قابل ارائه به محقق

فضای ایمن و راحت کاری ، خدمات رفاهی

نشانی

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان