موسسـه علم ،
فنـاوری و نـوآوری

تجهیز صنعت نصر

زمینه تخصصی:​

طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی

محل شرکت:

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

زیرساخت های پژوهش:

اینترنت پرسرعت، آزمایشگاه و امکانات آزمایشگاهی

این شرکت با تکیه بر توان و دانش بالای متخصصین خود در زمینه ی طراحی ،تولید قطعات و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی ،همچنین ارائه خدمات مهندسی ،به طور ویژه در حوزه ی مهندسی سطح مفتخر به همکاری با اغلب مراکز دانشگاهی و تحقیق و توسعه ی شرکت های بزرگ صنعتی می باشد .

در این خصوص تیم های زبده و کار آمدی در بخش های مختلف سطح و شکل دهی ، مکانیک ، اتوماسیون ، برق ،کامپیوتر و ….. فعالیت می نماید ، که این تنوع نه تنها موجب کاهش تمرکز و کیفیت نشده بلکه یکپارچگی در کیفیت و مشخصات محصولات را به ارمغان آورده است. همواره اهداف مدیران و همکاران متخصص این مجموعه بر آن بوده تا با شناخت نیاز های بازار محصولات خود را در بهترین سطح کیفیت و قیمتی متعارف به بازار عرضه کنند ، حضور در نمایشگاه تجهیزات آرمایشگاهی ساخت ایران در چهار سال متوالی باعث شده ، در کل کشور به عنوان یک شرکت مدعی در این عرصه شناخته و جذب مشتری داشته باشیم.

طرح‌های پژوهشی

تولید سنسور تست و مانیتورینگ قند خون

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

1 نفر-فیزیک اپتیک

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

دارای تجربه در زمینه سنسورهای اپتیکی

چکیده طرح

با توجه شمار افزاینده بیماران دیابتی، استفاده از روش های نوین تشخیص میزان دیابت مورد استقبال گرفته است. یکی از روش های تست دیابت استفاده از سنسورهای اپتیکی هست که بدون خون گیری و یا باصطلاح تست های تهاجمی انجام می پذیرد. روش های مختلف تشخیص دیابت با استفاده از روش های اپتیکی در مقالات اشاره شده است که نشان دهنده سمت و سوی تست های تشخیص دیابت می باشد.

تولید لوله های فین دار طولی قابل استفاده در مبدل های حرارتی

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

1 نفر- مهندسی مواد گرایش جوشکاری

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

داشتن ظرفیت و استعداد کار گروهی

چکیده طرح

لوله های فین دار طولی، نوعی از لوله های فین دار هستند که در صنایع مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد سازی و غیره استفاده می‌گردد. لوله های فین دار جز. اصلی مبدل های حرارتی می باشد که بمنظور انتقال حرارت مورد استفاده قرار می گیرد. تولید لوله های فین دار طولی با جوش پیوسته برای لوله ها و پره های مختلف همواره از چالش های تولید کنندگان داخلی بوده است که با استفاده از روش جوشکاری غلطکی مقاومتی قابل تولید می‌باشد.

دستگاه تولید پودر برای فرایندهای ساخت افزودنی

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

1 نفر- مهندسی مواد

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

داشتن ظرفیت و استعداد کار گروهی

چکیده طرح

امروزه پرینترهای سه بعدی نقش بسیار مهمی در صنایع پزشکی و بیومواد، حمل و نقل، هوافضا و صنایع شیمیایی بازی می کنند. گذر از روش های سنتی تولید قطعات مهندسی به روش های نویت ساخت افزودنی در دنیا به شدت سرعت گرفته است. رسیدن به دقت بسیار بالا و تولید قطعات ارزانتر همراه با استحکام و خواص مهندسی بهتر آرزی بزرگی است که پرینترهای سه بعدی در جهت براورده شدن آن حرکت می کنند. در یان راستا، تامین پودر اولیه این پرینترها چالش مهم دنیای مدرن امروزی است. این مساله مخصوصا در مورد قطعات فلزی به شدت تحت تاثیر روش و قیمت پور اولیه قرار دارد. در این پژوهش و با تکیه بر مطالعات و تجربیات مختلف شرکت تجهیز صنعت نصر تولید پودرهای مناسب برای دستگاه های پرینت سه بعدی مانند دستگاه ذوب گزینشی لیزری مورد توجه قرار دارد. بومی کردن این روش و دستیابی به فناوری مربوطه میتواند قدمی بزرگ در راستای استقلال صنعتی و جلوگیری از خروج مقدار زیادی ارز از کشور باشد .

لینک مخابراتی برد کوتاه و بلند تک یا چند فرکانس با قابلیت پرش فرکانس و کدینگ

نیازمندی طرح از لحاظ نیروی انسانی

5 نفر کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی برق گرایش های الکترونیک، مخابرات

ویژگی‌های اختصاصی داوطلب

روحیه کار تیمی و عملی داشته باشد، برون گرا، مقید به اخلاق اسلامی، جنس مذکر مورد نظر است، ساکن اصفهان و شهرهای اطراف باشد

نشانی

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، ساختمان فن آفرینی۱، واحد ۱۱۱